sunnuntai 15. tammikuuta 2012

This ones for you baby ♥


Heeiii mä oon Bianca :) ja tää on mun blogi, jonne tulee kaikkee kivaa :) 
Lukekaa ja kattokaa jos jaksatte :) 







Kai tiedät kai tiedät et olet se tärkein mulle
 Kai vielä kai vielä saan olla se tärkein sulle 

 Kai tiedät kai tiedät etten koskaan jättäisi sua
 Kai vielä kai vielä rakastat sä mua 









Olin niinkun palapeli sä teit musta ehjän
Pyyhit kyyneleeni peitit sydämmestäin reijän

Tulit mun luokseni tulit mun vuokseni

Pelastit mut nyt mä teen mitä vaan sun vuoksesi

Annoit kätes mulle kun olin melkein jo pohjalla

Nyt pidän kädestäs kii ja rakkaus saa ohjata

Meitä eteenpäin kerrankin oikeeseen suuntaan
Nyt kun sain sut omaks mä en tarvi mitään muuta ♥








                                           




And all because i love you :) 


C. Bianca :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti